Kennisbank

Wijzigingen afdeling loonadministratie

Als gevolg van de steeds verdergaande specialisering van de salarisadministratie en personeelsadvisering gaan wij vanaf  1 juni 2017 samenwerken met het hierin gespecialiseerde bedrijf P&L Office in Nieuwleusen.

 

In de loop van de jaren bent u eraan gewend geraakt om Anneke Huisman of een van haar collega’s aan de telefoon te krijgen. Vanaf 1 juni wordt dit uitgebreid met Arenda Brinkman en haar medewerkers van P&L Office.

 

In de praktijk zal er voor u en uw bedrijf weinig wijzigen omdat ons kantoor altijd het eerste aanspreekpunt blijft en u net als voorheen door de dames van de centrale zal worden doorverbonden naar de betreffende afdeling. Maar om de (informatie-) lijnen zo kort mogelijk te houden, kunnen zij u, als dit noodzakelijk mocht zijn, ook rechtstreeks benaderen.

 

Ook zullen ondermeer de salarisstroken rechtstreeks vanuit P&L Office worden verzonden.

 

In de toekomst zal de service verder worden uitgebreid en kan iedere cliënt toegang krijgen tot “Mijn loondossier” waar alle gegevens van de onderneming te vinden zijn. Ook wordt het mogelijk om op niveau de werknemers toegang te verlenen zodat zij hun eigen loonberekeningen en de jaaropgaaf kunnen ophalen.

 

Wij vertrouwen op een goede samenwerking met Arenda Brinkman en haar medewerkers.

© 2018 DMBH | Privacy Statement